Friday, June 02, 2006

my gradess + what's cooking...

kemaren nilay gw officially keluar!!! am so happy that at last i can pass my philo class!! hahaha... ga percaya neh ampe skrg! soalnya gw kira gw bakal fail, coz i failed both of my midterms! i must have done extremely good on my final! hehehe... skrg tgl nunggu 1 more class yg smp skrg blm kluar jg! hopefully i pass that class man!! *cross-finger* duuh syerem nyaa.... ok, jdi kmrn gw smp blk ke california eraly in the morning! mendarat di SFO at 6:50am, trs smp rmh around 8 am. smp rmh, beres2 koper - unpacking! then off to my bed! after an overnight flight, my bed is the BEST place to be!! hahah... woke at 11, eh trs fell asleep lg at ard 12... them the real woke up was at ard 1 pm! bis itu ya mandi2, then we went to BK for breakfast cum lunch! hahaha... berhubung di rmh ga da mknan ya kita lari aja ke BK d yg tinggal nyebrang doan! trs kita ke lion market to buy some stuff buat masak! jdi kemaren or 5/31... gw masak sop buntut! sebagian gw cemplungin lsg di soup nya sebagian lg dibikin buntut goreng! how does it taste??? ga uda ditanya d!! yg pasti YUMMY!!!
huahahaha gw ngepromosiin masakan ndiri neh!

buntut goreng
kuah buntut

tp emank bener d! yg di goreng itu lbh enak dr pada yg di soup! soalnya gw kan ga gt suka daging...
nah yg di goreng itu ga terasa rasa dagingnya! jadi ya enak banget d!! hehehe...



0 Comments:

Post a Comment

<< Home